Wikipedia:انداز دستي

کليل ڄاڻ انسائيڪلوپيڊيا، وڪيپيڊيا مان
ڏانھن ٽپ ڏيو: رھنمائي, ڳولا
آسان لفظن ۾ تعارف جي لاءِ سبق (tutorial) جو صفحو ڏسو۔
صفحي جي انداز جي لاءِ [مدد:ڍنگ پرچو|ڍنگ پرچو]] ڏسندا۔


انداز دستي (انگريزي ٻولي: Manual of Style) سنڌي ویکیپیڈیا پر کوئی مضمون تحریر کرتے وقت انسائيڪلوپيڊيا کے اسلوب نامہ/انداز جي مينوئل/انداز دستي (style of articles) کے مندرجہ ذیل طریقۂ کار کو مدنظر رکھیے ؛ یہ اسلوب نامہ آنے والے يوزر (باالفاظ دیگر مستقبلیات (futurology)) کو پیش نظر رکھ کر منتخب کیا جارہا ہے تاکہ موجودہ مصنف کی تحریر آنے والے دنوں (یعنی بصورت مصنف کی عدم دستیابی) میں نئے لکھنے والوں کے ليے ابہام پیدا نہ کرے اور وہ بآسانی اس میں اضافہ جات اور وقتِ حاضر کی ضروریات کے مطابق ترامیم کرسکیں۔

عنوان[سنواريو]

  1. ممکنہ حد تک کوشش کیجیے کہ مضمون کا عنوان ایک عبارت نہ بنے بلکہ ایک اصطلاح کی صورت میں ہو۔ مثال کے طور پر اسی صفحے کا عنوان لیجیے: اسے اسلوب کا بیان لکھنے کی بجائے اسلوب نامہ لکھنا زیادہ احسن ہے۔
  2. مضمون یا مقالے کا عنوان بہرصورت اردو میں ہونا چاہیے؛ اگر آپ ضرورت محسوس کریں تو عنوان کے انتخاب کے بارے میں دیوان عام میں یا کسی بھی دوسرے ساتھی کے صفحے کے تبادلۂ خیال پر گفت و شنید کر سکتے ہیں۔
  3. مقالے کے عنوان میں اعراب ہرگز استعمال نہیں کئے جانے چاہیں ؛ اس سے نا صرف یہ کہ درون الویکی (intra wiki) تلاش میں دقت پیدا ہوتی ہے بلکہ کسی روئے خط (online) چلنے والے محرکیۂ تلاش (search engine) پر بھی ناکامی یا مشکل پیش آسکتی ہے۔ (بصورت مجبوری برائے تلفظ کی وضاحت کے ليے نیچے قطعہ دیکھیے: اعراب کا استعمال)۔